Оголошення

на заміщення посади

директора Комунальної установи «Центр надання соціальних послуг

 Східницької селищної ради»

 

На підставі рішення виконавчого комітету Східницької селищної ради від 16. 06. 2021 року № 52 «Про оголошення конкурсу на заміщення посади директора Комунальної установи «Центр надання соціальних послуг Східницької селищної ради» та відповідно до частини другої статті 13 Закону України «Про соціальні послуги», постанови Кабінету Міністрів України від 03 березня 2020 року № 200 «Про затвердження Положення про конкурсну комісію, умови та порядок проведення конкурсу на зайняття посади керівника надавача соціальних послуг державного/комунального сектору» Східницька селищна рада оголошує  конкурс на заміщення посади  директора Комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» Східницької селищної ради  (далі – Центр).

Місце знаходження  Комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» Східницької селищної ради:  82391, Львівська область, Дрогобицький район,                  смт Східниця, вул. Золота Баня, 3.

Основними напрямками діяльності Центру є:

проведення соціально-профілактичної роботи, спрямованої на запобігання потраплянню в складні життєві обставини осіб/сімей, які належать до вразливих груп населення;

надання особам/сім’ям комплексу соціальних послуг, яких вони потребують, відповідно до переліку послуг, затвердженого Мінсоцполітики, з метою мінімізації або подолання таких обставин.

Заробітна плата директора Центру визначається відповідним Наказом Міністерства соціальної політики України від 18 травня 2015 року № 526 «Про умови оплати праці працівників закладів соціального захисту дітей, закладів соціального обслуговування, закладів соціальної підтримки сімей, дітей та молоді і центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді».

Приймання документів від претендентів здійснюється з 17 червня 2021 року по 29 червня 2021 року до 15:00 год.

Документи приймаються  за адресою: кабінет заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів Східницької селищної ради(Н.Шийка), вул. Золота Баня, 3 , смт. Східниця Дрогобицький  район, Львівська область, електронна адреса: shidnitca.rada@ukr.net.

Для участі в конкурсі претендент особисто подає такі документи:

заяву про участь у конкурсі за визначеною формою;

належним чином завірені копії документа, що посвідчує особу, документа про освіту, трудової книжки або інших документів, що засвідчують досвід роботи;

автобіографію та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);

мотиваційний лист, складений у довільній формі;

довідку про відсутність судимості;

перспективний план розвитку Комунальної установи «Центр надання соціальних послуг  Східницької селищної ради »

Крім зазначених документів, претендент може додатково подавати документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

Кваліфікаційні вимоги до претендентів: вища освіта за спеціальністю відповідної галузі знань; стаж роботи у відповідній сфері діяльності  – не менше 5 років.

Під терміном «спеціальність відповідної галузі знань» розуміється отримання вищої освіти за спеціальністю галузі знань, яка включає основні предметні області освіти і науки споріднених спеціальностей, за якими здійснюється, професійна підготовка.

Претенденти не допускаються до участі в конкурсі у разі:

неподання ними повного пакета документів;

невідповідності кваліфікаційним вимогам;

наявності не знятої або не погашеної в установленому законом порядку судимості, заборони займати відповідні посади або займатися певними видами діяльності.

Проведення конкурсу на заміщення посади директора Комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» Східницької селищної ради відбудеться в приміщенні Східницької селищної ради 30 червня 2021 року о 12.00 годині.

 

Відповідальна особа за надання інформації про конкурс та прийняття документів – заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів Східницької селищної ради, Шийка Наталія Петрівна, електронна адреса: shidnitca.rada@ukr.net, телефон – (03248)78201.