Виховний простір очима учнів, батьків і педагогів.
Впродовж жовтня 2023 року у закладах загальної середньої освіти
Львівської області, які мають статус ліцею або претендують на такий,
відбуваються дослідження якості освітнього середовища. Такі дослідження
пройшли у Підбузькому (17.10.2023р.) та Східницькому (18.10.2023р.) ЗЗСО І-
ІІІ рівнів.
Мета дослідження – оцінка якості освітнього середовища ЗЗСО як
виховного простору. На питання анкет відповідали учні 5-х, 9-х, 11-х класів,
педагоги та батьки учнів 5, 9, 11 класів.
Як зазначив головний спеціаліст відділу освіти Новаковський Володимир
Богданович, який був інструктором дослідження за допомогою
е-інструментарію, учасники освітнього процесу оцінили відповідність
освітнього середовища закладів освіти характеристикам виховного простору,
визначеним Стратегією розвитку освіти Львівщини в 2021-2027 роках, а саме
безпечний, сповнений довіри, демократичний, патріотичний, культуротворчий,
відкритий; окреслили коло потреб майбутніх ліцеїв (Східницького та
Підбузького) і намагалися визначити напрями їх співпраці з іншими
соціальними інститутами у справі виховання.
Аналіз отриманих результатів дасть змогу стимулювати ріст професійної
компетентності педагогічних працівників як виховників, отримати об’єктивну
інформацію про адекватність результатів виховання ресурсам, що вкладаються
в організацію виховної роботи, визначити перспективні і актуальні напрямки
освітньої політики у сфері виховання.
Цікаво буде визначити відповідність виховних заходів потребам та
очікуванням учнів і батьків; корисність проведених шкільних виховних справ
для учнів; якість стилю спілкування працівників школи з учнями і батьками.
Це лише початок великої і важливої роботи.
-
Новини
Як доєднатися до Переліку платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства?
19.12.2024 -
Новини
Система управління податковими ризиками – у фокусі уваги ДПС
19.12.2024 -
Новини
Нововведення для платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства.
19.12.2024