Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі послуг з організації гарячого харчування дітей.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі послуг з організації гарячого харчування дітей у відокремленому структурному підрозділі дошкільної освіти “Півник” у с. Сторона закладу дошкільної освіти “Джерельце” ясла-садка Східницької селищної ради Дрогобицького району, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі .
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
1.1. найменування замовника: Відділ освіти Східницької селищної ради.
1.2. місцезнаходження замовника: смт. Східниця, вул. Золота Баня, 3, 82391.
1.3. ідентифікаційний код замовника: 43952535.
1.4. категорія замовника: Орган місцевого самоврядування.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): код ДК 021:2015 – 55510000-8 (Послуги їдалень).
3. Вид та ідентифікатор процедури закупівлі:
3.1. вид предмета закупівлі: відкриті торги (з особливостями).
3.2. ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-10-004262-а.
4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Харчування дітей повинно повністю відповідати фізіологічній потребі дитячого організму у поживних речовинах та енергії відповідно до віково-статевих особливостей, а також вимогам санітарного законодавства та нормам харчування, встановленим постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305. Учасник розраховує ціну послуги відповідно до примірного чотиритижневого сезонного меню для різних вікових груп, що також враховують особливі дієтичні потреби дітей (у разі їх наявності). Кількість дітей може змінюватися відповідно до фактичного відвідування. Продукти, які використовуються під час приготування їжі, повинні мати всі необхідні відповідно до законодавства документи, що підтверджують їх якість та безпечність, та відповідати гігієнічним вимогам до харчових продуктів. Харчові продукти, що поступають на харчоблок, повинні відповідати вимогам нормативно-технічної документації і супроводжуватися документами, що встановлюють їх якість. Не допускається приймати харчові продукти без супроводжувальних документів, з минулим строком зберігання, з ознаками псування. У супроводжувальних документах про якість продуктів, які особливо швидко псуються, повинні бути вказані дата випуску продукту, а також і дата його кінцевого строку зберігання. Під час надання послуг та приготування їжі учасник забезпечує безперешкодний доступ на харчоблок працівникам замовника, здійснюючим контроль і нагляд, для проведення перевірки відповідності виробництва, зберігання, транспортування, реалізації і використання харчових продуктів. Учасник повинен щодня проводити бракераж готових страв за участю медичного працівника закладу чи іншої визначеної керівником закладу відповідальною за проведення бракеражу особою/ами. У разі встановлення та актування бракеражем факту неякісного приготування готових страв їх заміна повинна бути проведена не пізніше ніж протягом двох годин (у відповідності до вимог п.24 постанови 305). та забезпечити дотримання вимог щодо відбору і зберігання добових проб страв. Готові страви повинні бути належної якості та відповідати встановленим Державним санітарним правилам і нормам. Кількість дітей на харчування узгоджується замовником кожного дня. ремонт обладнання харчоблоку, здійснювати централізоване прання санітарного одягу, вживати заходи щодо забезпечення дотримання правил пожежної безпеки. Надання послуг повинно здійснюватися лише при наявності умов для дотримання правил особистої гігієни персоналом харчоблоку. Персонал Учасника, який займається постачанням продуктів, приготуванням та роздачею їжі, повинен мати санітарний допуск до роботи. Протягом надання послуг учасник повинен забезпечувати належний санітарний стан харчоблоку замовника.
Термін постачання — з дати укладання договору по 31 грудня 2024 року.
5. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
694848,00 грн.
Розрахунок очікуваної вартості закупівлі проводився виходячи із потреби у закупівлі послуг з організації гарячого харчування на 2024 рік та відповідно до встановленої вартості гарячого харчування за рішенням Виконавчого комітету Східницької селищної ради від 28.12.2023 р. №162 «Про встановлення розміру плати за харчування та організацію безкоштовного харчування пільгових категорій дітей в комунальних закладах дошкільної освіти Східницької селищної ради на 2024 рік».
6. Розмір бюджетного призначення: 694848,00 грн. згідно з затвердженим кошторисом на 2024 рік.
-
Новини
Як доєднатися до Переліку платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства?
19.12.2024 -
Новини
Система управління податковими ризиками – у фокусі уваги ДПС
19.12.2024 -
Новини
Нововведення для платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства.
19.12.2024